אפשטיין תוקף: "הוועידה נועדה רק בכדי לדאוג ליעקב אשר"

"אני מכיר את משה גפני, מי שיגיד שהוא טיפש הוא שקרן ומדומיין, גפני הוא אחד האנשים החכמים במערכת. וכעת הוא דואג שיעקב אשר ישאר במערכת, והוא לך יתן לאף אחד לקלקל את הג'וב שלו, ובדיוק לכן נועד כל הכינוס הזה"
דוד לזר 13 Comment on אפשטיין תוקף: "הוועידה נועדה רק בכדי לדאוג ליעקב אשר"

לאחר שב'דגל התורה' החלו בתהליך המפקד וזאת בכדי לשנות את חלוקת הכוחות מול אגודת ישראל – הבוקר תקף סגן ר"ע ירושלים בכיר 'בני תורה' את התנועה הליטאית • "במקום להכות על חטא הם מתעסקים בגזירת ה60-40"

"אני מכיר את משה גפני, מי שיגיד שהוא טיפש הוא שקרן ומדומיין, גפני הוא אחד האנשים החכמים במערכת. וכעת הוא דואג שיעקב אשר ישאר במערכת, והוא לך יתן לאף אחד לקלקל את הג'וב שלו, ובדיוק לכן נועד כל הכינוס הזה"
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בתחילת השבוע חשפנו כי ב'דגל התורה' התחילו באיסוף נתונים למפקד הארצי וזאת בעקבות הדברים שנאמרו בועידה הארצית של התנועה נגד החלוקה הנוכחית עם אגודת ישראל, חלוקת ה60-40.

הבוקר (שלישי) ב'מהדורת הבוקר' עם מרדכי לביא ב'קול חי' – הנושא קיבל התייחסות ראשונית של גורם בכיר ב'פלג הירושלמי', סגן ראש עיריית ירושלים מטעם 'בני תורה' חיים אפשטיין.

אפשטיין התייחס לדיאלוג הדיגלאי סביב החלוקה עם אגו"י – בזלזול ואמר כי "השבוע שמענו סוף סוף את קול זעקת ה60 -40, גזירה כזו לא שמענו מאז קום המדינה, גזירה איומה, על זה התכנסה רשימה חרדית, על גזירת 60 – 40, איזה חילול השם לנציגים החרדים".

אפשטיין התייחס ליו"ר ועדת הכספים ואמר כי "אני מכיר את משה גפני, מי שיגיד שהוא טיפש הוא שקרן ומדומיין, גפני הוא אחד האנשים החכמים במערכת. וכעת הוא דואג שיעקב אשר ישאר במערכת, והוא לך יתן לאף אחד לקלקל את הג'וב שלו, ובדיוק לכן נועד כל הכינוס הזה".

על המפקד שהחל ב'דגל התורה' אמר אפשטיין כי "כל המטרה במה שהם קוראים 'מפקד' הוא מול החסידים, ובכלל יש שאלה גם הלכתית בענין, אני מאמין שיבדקו שהכל יהיה כדין, אבל המטרה הם החסידים, אותנו הם הרי יספרו כאנשי דגל כי אנחנו מתפללים בנוסח אשכנז".

כאן החריף אשפטיין את הטון ואמר כי "במקום להכות על חטא ולומר 'אנחנו בקטנות שלנו שרפנו מנדט שלם, מתעסקים בגזירת ה60-40", לדבריו, "אנחנו אין כוחנו אלא בפה, והקב"ה יודע את כוחנו שכבר הוכח, 'מפקד' כזה או אחר אין לזה משמעות. מה הם ישאלו את הגבאים 'מי לנו ומי לצרינו?' זה לא רציני, יש הרבה 'אנוסים' אצלינו, הרדיפות שלהם זה לא דבר שעולה על הדעת", אמר.

לסיום התייחס אפשטיין לשיח סביב הצטרפותו של ר"ע ירושלים ברקת לליכוד וכוונתו להתמודד על ראשות הממשלה, "ברקת הוא אדם ישר ומוצלח, אין מתמודדים לראשות הממשלה ברמה שלו, יש לו רמה גבוהה יותר מהסטנדרט, אבל ממנו אני יודע שהוא לא הולך להתמודד מול ביבי אלא אחרי תקופת ביבי".

יש סיכוי שתתמודד לראשות העיר ירושלים בבחירות הקרובות? "כל האפשרויות פתוחות".

האזינו לראיון המלא:



13 תגובות

מיין תגובות
  1. 12

    נניח ומה רע..
    הרי זה מה שהרב שך עשה..
    נו אפשטיין,תמצא משהו יותר טוב..

  2. 10

    מסכן איזה מתוסכל

  3. 9

    חיים אפשטיין ! אתה הלכת והכשלת בחירת ראש עיר חרדי כדי שברקת (שהצהיר מראש שיפעל לחילולי שבת) יבחר. אתה בגדת בשבת קודש בעד בצע כסף!!!. אתה מסוגל לפתוח פה על נציגי יהדות התורה? תמשיך להחניף לברקת ויתר אוכלי השפנים ותסתלק מהשיח שלנו. ואם אינך מעודכן, הנושא של הבחירות הפנימיות תפס מקום שולי בשיח של הועידה. לבוא ולטעון שהועידה רק בכדי לדאוג ליעקב אשר, זו אמירה טפשית יותר מלומר ש"הפלס" כל כולו נוסד כדי לדאוג לנתי גרוסמן.

    1. איזה ראש עיר חרדי משה ליאון חרדי?

  4. 8

    בגלל שלא מתייחסים אליכם אתם חייבים לייצר סקופים והגעתם לרמה שלא מביישת את הגנון

  5. 7

    אוי לו לאפשטיין מיום הדין הקרב ובא!!

  6. 6

    מה זה הריר על השפתיים אמרו לכם את האמת הרסתם מנדט לציבור החרדי והחסידים אשמים בזה

  7. 4

    שימו לב למילה אשפטיין שזו ההגדרה הנכונה לאדם הזה שהרי מה יש לו לדבר על נושאים שלא קשורים אליו כמו שאנחנו נביע עמדה מי יהיה הנשיא בארה"ב [השותף שלו כבר ז,"ל כי יש מחיר לפגיעה בגדו"י]

  8. 3

    אל תתנו ל"עצניקים" במה- הם לא מעניינים אף אחד (ואגב לא היינו חושבים שגפני טיפש גם בלי עזרתך)

  9. 2

    מילים כדורבנות חזק ואמץ הרב חיים דבר בלי להתבלבל אשריך